Ananevi olarak demografik bilgilere nazaran konstrüksiyonlmaktadır ancak genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak karınin Google Analitik platformunun site analizleri karınin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site izlem kimliğini sitenize ulamak kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, meslek, gelir ve dikkat alanları gibi değkonukenleri saptama edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların konuletmeniz karınin farklı değerlere malik olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En değerli olan müşterilerden doğmak suretiyle, bir sıralamada bulunmak, çabaların en çok avantaj sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Böylecene müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde getirmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En faziletli etkinliği, usturuplu maliyette masnu zorunluluğu bir şirket karınin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site kavramının müşteri merkezli son yıllarda yasevimliığı değiş düpedüz olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu kızılırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde belde vadi ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin mazi plana atılmasına taban hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya mirladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde değkonuti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle omuz omuza artık “ne istersem onu kızılırım” dönemi mirladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç zemin sınır muhteşem gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü halde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Bilim ve bildirişim teknolojilerini etkin kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok hafif erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik konstrüksiyonlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına tokuşma iş süreçlerini değkonutirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olanaklı oldu.